καλημερα σας προχτες κολησα τον ιο τις αστυνομιας και παλι καλλα καταφερα μονος μου
και ξεκολησα τον υπολογιστη μου τωρα το πως το εκανα δεν το πολυκαταλαβα απλα κατεβαζα οτι δωρεαν αντιβαιρους εβρισκα και τα δοκιμαζα ενα ενα και τελικα καποιο απο αυτα επιασε αλλα εχω την ηποψια οτι κρυβετα ακομα καπου στο συστημα του υπολογιστη μου παρολο που λειτουργει κανονικα απλα κανει κατι κουλα που και που και γιαυτο πιστευω οτι ειναι καπου εκει μεσα το ολο θεμα με εχει θορυβησει ιδιαιτερα καθως οι τυποι ειχαν ενεργοποιησει την καμερα μου και ειχαν τραβηξει φωτογραφια το δωματιο μου την ωρα που δεν ειμουν εγω μπροστα αυτο σημαινει οτι απλα ειχαν μπει στο συστημα και περιμεναν ποτε να δρασουν ετσι μολις εκλεισα τον υπολογιστη μου και την επομενη μερα πηγα να τον ανοιξω να σου το μνμ η μας δινεις 100 ευρω η αλλιως δεν θα μπορεις να ανοιξεις τον υπολογιστη σου κτλ κτλ που εμφανιζει αυτος ο ιος και καλα να ειχα μπει σε τιποτα πονηρα σαιτ το καταλαβαινω αλλα βλεποντας βιντεο στο υτουβε αυτο δεν περιμενα να το παθω εφταιγε βεβαια και το οτι ειχα απενεργοποιημενο το τειχος προστασιας των windows αλλα σημοσιευω αυτο το θεμα μηπως ξερει κανεις να μου πει κανενα προγραμμα για την απολυτη προστασια και για να ειμαι σιγουρος οτι ολα ειναι καλλα καθως και αμα κανενας εχει το ιδιο προβλημα να του δωσω τα λινκ που κατεβασα και ελυσα το προβλημα